недеља, 12. новембар 2017.

Avon glimmerstick lip liner

Cao drage moje,dobrodosle u moj novi post. Kao sto mozete videti po naslovu danas vam pisem o Avonovim olovkama za usne.

Avon glimerstick lip liner dolazi u crnoj kartonskoj kutiji,na kojoj se nalazi sastav proizvoda,rok trajanja i poreklo proizvoda.

Sam proizvod dolazi u cvrstom plasticnom pakovanju,na odvrtanju.Sto je bolje i prakticnije od olovaka na zarezivanje.
Proizvod je veoma lepo napravljen ,na odvrtanje,tako da mozete veoma lako dozirati proizvod koliko vam je potreban.
Sto se nijanse tice,postoje nekoliko,moja nijansa je mystery mauve.
Samu nijansu ne znam kako bih vam opisala,tamno nude,a na usnama vuce na ljubicasto,tako da cu vam na kraju posta ostaviti sliku kako izgleda na usnama.

Sto se samog proizvoda tice,veoma je kremast,u sebi sadrzi sitan simer,lepo se nanosi na usnama,nema mat zavrsnicu,sto znaci da ne isusuje usne,a mogu vam reci da je i dugotrajan,nakon cetiri sata nosenja se skinuo,ali se lako popravlja, mislim da je proizvod sasvim okej za cenu od 200din.

Ovako olovka izgleda na mojim usnama.

Ako vam se olovka svidja a u svojoj blizini nemate Avon damu,brend Golden Rose takodje ima nijansu veoma slicnu ovoj,u pitanju je broj 510.


Da li vi koristite Avonove olovke?
I kako vam se dopada ova nijansa,pisite mi u komentarima :*







11 коментара:

  1. Predivna boja, jako mi se dopada.
    Do sada nisam isprobala Avonove olovke ali izgledaju interesantno. Odlicna recenzija draga moja.

    Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. Fotke su ti sjajne! Olovka se baš uklapa sa ružama! Odlična recenzija! 💕

    Felizhanna.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam koristila do sada Avonove olovke, ali ako mi verujes, samo sto nisam kupila jednu pre neki dan. Bas sam listala katalog i razmisljala se, ali na kraju nisam. Genijalna recenzija, moracu da isprobam neku posle ovog postaa <33
    Zapratila sam te :) Volela bih da pogledas moj blog -----
    http://mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Boja je tako savršena! *-* Nisam do sada probala Avonove olovke (ali zato jesam Golden Rose koje su takođe odlične), ali nakon ovog posta definitivno hoću. ♥♥♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. really nice shade!
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    ОдговориИзбриши
  6. Slazem se sa tobom.
    Hvala puno,naravno uzvracam😊

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! ♥